
Zeeberg Consult
Virksomhedsrådgivning, Forretningsudvikling, Freelance bogholderi og regnskabshjælp med speciale i Apotekere
Zeeberg Consult er startet i 2010 og hjælper virksomheder med forretning - og virksomhedsrådgivning. Det kunne f.eks. være:
- Hvordan får jeg nye kunder og opbygger de rigtige relationer til dem?
- Hvordan kan jeg optimere mine forretningsgange?
- Hvordan får jeg det optimale ud af mine ansatte?
- Hvordan laver jeg den rigtige strategi og eksekvering heraf?
- Hvor skal min virksomhed være henne om 5 år?
Andre kompetencer vi kan tilbyde:
- Som godkendt SMV digitalrådgiver kan vi også hjælpe med f.eks. dit nye ERP-system - speciale i Microsoft 365 og 3. parts produkter - Fremtidens digitale løsninger
- Zeeberg Consult tilbyder endvidere freelance bogholderi - og regnskabshjælp, hvor vi blandt andet har stor erfaring i Apotekssektoren. Kontakt os også gerne, hvis du som Apoteker skal i gang med et nyt IT projekt eller ønsker uddannelse, sparring eller andet.
Hvad er DIN udfordring?
Claus Zeeberg, indehaver af Zeeberg Consult har over 20 års salgserfaring. Dertil kommer erfaring med ledelse, rekruttering, indkøb, og marketing. Siden 2010, hvor han blev selvstændig, har han hjulpet mange virksomheder og butikker med forretningsudvikling og optimering af forretningsgange etc.
Lene Zeeberg er uddannet Farmakonom, men har gennem de sidste 15 år udført bogføringsarbejde freelance på en række apotekere. Dertil har hun implementeret nye IT systemer til diverse Apotekere og hjælper gerne på konsulentbasis med både implementering, rådgivning og undervisning.